Torsdag!

Igår var jag på ett möte med min handledare och det kändes bra när jag gick därifrån. Var skönt att få feedback och få prata om arbetet lite mer. Idag håller jag på att skriva, känns som att det rullar på riktigt bra. Jag ska försöka skriva några sidor idag, det tror jag att jag klarar av! Nu när flödet har kommit är det bäst att passa på! Jag ska ju hinna med lite annat idag också  !

Helene skrev imorse och frågade om vi skulle ta en promenad, så detta står på listan. Vi ska ut och gå vid klockan två ungefär. Alltid mysigt att träffa henne! Pricken över i är väl att det är så underbart väder ute! Solen skiner och man vill ut, inte bara sitta vid datorn och ruttna bort hahaha ;P
Fast efter promenaden blir det att sätta sig igen med plugget för att sedan göra mig iordning för att åka ner till stan och möta Elin. Det är tjejkväll på stan idag, alla affärer är öppna längre och det brukar vara fin fina erbjudanden, så det ska bli kul!!

Så mitt mål är att ha skrivit idag tills jag blir nöjd, annars ingen shopping för min del, så nu är jag motiverad ska ni veta hahaha!!


Ett kort på mig innan festen hos Mimo och Tommy i lördags:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Morén

Hej storkusinen:)

Känns som jag inte sätt dig på riktigt länge:(

Skulle vara kul och ses igen som vi brukade.

Ring nän dag när du har tid om du vill:)

Kram Kusinen Linnéa:)

2010-10-12 @ 20:21:50
URL: http://linneamoren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0