Tillbaka i Karlstad

Har varit i Kristinehamn nu och gjort mina intervjuer, känns jätte bra! Skriva rent och arbeta dem står på schemat, känns så skönt! har fått många svar som man verkligen gör att man får en tankeställare! Imorgon blir det plugg hela dagen, sen är det hjälpstuga från 14- 16 tänkte gå dit en stund. Ska försöka vara färdig där vid tre tiden ungefär för jag och Ewe ska träna.

Nu sitter vi och tittar på Idol, är väldigt underhållande på många olika sätt! en del att skratta åt och vissa personer sjunger rakt in i hjärtat på en! Det är ett härligt program:)

Under tiden jag var borta så grejade Erik i lägenheten och det blev jätte bra! Han är så underbart go så att det finns inte! Var så skönt att komma hem när han gjort så mycket för att få det extra fint. Mitt hjärta smälter<3



Ja tummen upp för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0