Plugg denna söndag!

Ska sätta mig och plugga lite, få ordning på allt. Ja kanske inte på allt men en del i allafall. Vid 16-17 tiden ska jag träffa Helene så ska vi sätta oss och prata lite om arbetena, vi behöver nog prata ur oss lite grann! Det har varit strul med Helenes handledare och en massa sån skit, är inte roligt när det blir sånt såhär i början, det är ju då man behöver mest stöd!

Så nu ska jag finslipa på mina intervju frågor och sen försöka hitta tider som lärarna kan, så att jag får komma ut och intervjua! Det skall bli roligt, imorgon skall jag till Universitetet och hitta mer litteratur! ;) Så även om jag inte har något schema lagt så är det fullt upp ändå, det är ju som sagt examinationsarbete!




Vi klarade matematik kursen så vi ska klara den sista terminen med!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :) allt bra??



Kram Sandra - Just Little Me

2010-09-05 @ 16:13:41
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0