Nu blir det stan

har legat och läst här under förmiddagen så det känns bra! :) Hittade en hel del i boken jag läser nu, skönt när det klickar med mitt ämne!

På lördag ska vi ha 80-tals fest, vi är några tjejer som ska klä oss annorlunda och sen dansa loss på nöjes! Känns väldigt trist att det är 20 årsgräns och året men fyller 19 för annars skulle min syster kanske ha kunnat följt med. Hon är 19 men det är ju inte 2011 än.. Ringde och pratade med dem men det gick inte ändå. Jag förstår att de måste hålla på sina regler men när man ringer innan och berättar om omständigheterna förstår jag inte varför det är så stort problem. Hon hälsar ju på från Linköping och vi är ett stort gäng liksom.. Nej det var trist. Hon i telefonen kunde ha varit lite trevligare också känner jag men men så är det.
Det kommer i allafall att bli skit kul att gå ut det var ett bra tag sen nu om man säger så! Ska ner och kolla om jag hittar något spännande till min 80-tals outfit:)


Kommentarer
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen i bloggen ;)



[jag ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer] Annars får jag önska en trevlig helg :)

2010-09-10 @ 14:43:01
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0