Mjukisdress

När vi var hemma hos Eriks föräldrar i lördags fick jag en mjukisdress av Anne. Den är mörkblå och väldigt skön! Har precis duschat så det var perfekt att dra på sig. Det är en sån dag idag, när man trivs i mysstämining. :)


Jag just nu, blir lite lockar i håret imorgon efter att ha haft flätor:)

Nu ska vi gå över och käka Pizza hos Mimo och Tommy, ska bli riktigt gott, är väldigt hungrig. Tog två Dimor förut också och det känns lite bättre i magen. Får se hur det går. Jag kollade sockret också för att kolla så att det inte berodde på det, men nej för jag låg på 6.8. Kändes perfekt det :) Jag mår som bäst när sockret ligger på rätt nivå :)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Natacha

Hej!

Allt bra med dig?:)

2010-09-20 @ 18:57:31
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0