Måndag igen

Idag var vi uppe vid halv åtta, ska möta upp helene klockan 9 för att gå och leta efter passande litteratur till arbetena. Är lättare att komma iväg när vi är två :) Jag hoppas att vi hittar litteratur, jag har fått känning av att det är svårt att hitta litteratur om avbildningar och stileben ! Fast något borde det finnas!! Har fortfarande en jobbig hosta som inte vill ge sig så jag ska följa med Ewe till gymmet men inte träna själv, går inte med hostan!

Så mina planer idag är:

- Biblioteket med Helene
- Gymmet med Ewe
- Ner til stan med Ewe och kolla efter hårprodukter och en höst jacka!
- Hem och läsa litteratur
- Fixa det sista med intervjuerna

Ungefär så ser dagen ut, så det är fullt ös, fast det är inga fel. Jag och H har skrivit ett schema som vi skall vara klara med denna vecka när det gäller arbetet. Är bra att ha lite ramar att gå efter! ;)

Vad blir det för er denna måndag??


Hoppas du har det underbart utomlands Mimo!


Kommentarer
Postat av: Mimo

Tack alskling! Jag har det jattebra, och jag tanker pa er <3

2010-09-07 @ 10:44:51
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0