Lill lördag

eller bara en vanlig onsdag ;P hihi Vi var kvar väldigt länge på aktionen igår, men jag blev nöjd över våra köp! Vi hanlade för 310 kronor inklusive fika! Så jag är nöjd! Jag fick den lampan som jag verkligen ville ha, för 60 kronor, fatta att jag blev lycklig!!! Erik blev jätte glad över mattan vi köpte han sa typ:

"jag vet inte vart vi ska ha den, men jag kan sova på den"

Så han ville verkligen ha den, mattan kostade 80 kronor! haha vilket fynd måste jag säga! Tänkte lägga ut alla bilder sen på det vi köpte. Se vad ni tycker ;P

Förmiddagen har jag lagt tid på att läsa litteratur, hittar faktiskt riktiga guldkorn i vissa böcker. Jag har också börjat få svar på när jag kan komma och intervjua och det känns jätte bra! Fick respons av Barbro också på mitt PM och fixat det! Så nu skrev hon att det bara är att fortsätta att köra! :)


Jag saknar de röda slingorna , kanske måste kosta på mig det snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0