En ny vecka

och denna kommer att innehålla mycket plugg. Började med att läsa litteratur/forskning som jag ska skriva om senare idag. Känns bra att jag tillslut hittade forskning som fungerar för mitt ämne! :) Var inte så lätt att hitta om man säger så. Så idag börjar jag skriva om litteratur. Blir fullt upp under dagen, dock har jag väldigt ont i magen och detta förstör lite för mig måste jag säga :/

Ikväll ska vi in till våra grannar Tommy och Mimo och bli bortskämda med lite hemmagjord pizza :) Är inga fel det! Igår var i här och kollade på valet och spelade lite spel, jag blev jätte trött och gick och la mig innan de andra! Men så kan det bli ibland. Jag ska tjata lite på Erik och han kan lägga ut min film på youtube så att jag kan lägga ut den här. :) hihi


Diggade denna bild , är full at energi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0