Dagen

Idag så har det varit mycket plugg, känns skönt. Har kollat i hälften av litteraturen så jag skall läsa massor sen :) Hehe det känns jätte bra faktiskt, Helene kom ner och vi lärde oss Word , att göra innehållsförteckning på riktigt och fotnot och sidnummer! Ja vi har gått tre år i skolan men har inte lärt oss det, men nu jäklar! haha

Ikväll ska jag ner till Malin på Norrstrand, ska hjälpa henne med godingen Nellan, vi ska klippa klorna och så :) Det ska bli mysigt att åke till henne ! Ska ta bussen ner om en stund eller åka ner med Tommys bil ;P Haha roligare bil har jag kört men det är gött med bil i allafall. Vet dock inte om jag har några små pengar till parkeringen! Får se hur jag gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0