Ut ur min bur

haha så illa kanske det inte är men ibland känns det så. När plugget hela tiden finns där så är det lätt att fastna hemma och bara arbeta. Jag har skrivit nu på förmiddagen och skickat in till min handledare skulle göra det innan 13.00 så nu ska jag faktiskt ut ur lägenheten om en stund.

Jag, Helene och Erika ska till Bergvik och till Ikea. Det ska bli skönt att komma iväg lite. Kanske hittar något som skulle behövas i tillvaron! Ska nog köpa lite ljus och såna saker på Ikea, nu när hösten börjar komma och allt! :) Vi skall åka vid två tiden, Erik kör oss för han skall kolla efter en sladd för idag har vi fått vår nya dator! Ja gott folk vi har äntligen köpt en ny! Så vi kommer att ha en dator var hädanefter. Det kommer att underlätta eftersom jag pluggar så mycket, sen kan vi ju spela lite tillsammans. ( Ja vi har börjat spela WOW igen, fast på en nivå där vi bara spelar när vi känner för det) Det är en härlig avkoppling!!! :)


Fick mejl av Emelie (Barbie) på Facebook, snart skall det bli hennes 18 års fest! Jag har fått ansvaret att komma på aktiviteter till festen, kommer att bli röj! Längtar efter den helgen, skall bli så roligt att ses igen!!! <3


Kommentarer
Postat av: Barbie

Sådant gillar vi!! :D Kommer bli skoj.

2010-10-13 @ 13:33:49
URL: http://barbiefitta.soclog.se
Postat av: My Johanssom

Kommer bli jätte roligt:D

2010-10-19 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0