Måndag

Helgen har varit minst sagt fullt upp. Jätte roligt men igår somnade både jag och Erik vid halv nio. haha vet inte när det hände sist! Ska skriva mer om det sen, har varit utgång och bodaborg under helgen <3

Idag är det skola, en lång dag, två föreläsningar!! Så jag börjar klockan 9 och slutar klockan 4. Kommer säkerligen att vara intressant men jag kommer nog att vara trött när jag kommer hem. är ju att sitta och lyssna i ganska många timmar! Men men nu ska jag möta Helene, få höra hur hon hade det på sin sittning i helgen!!


Jag idag då, snöar gör det som bara den hehe ;P

Kommentarer
Postat av: Mimo

Hej raring! Bilder från i lördags innan jag spricker :-D

2010-11-22 @ 16:44:51
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0