God morgon!

Idag ringde klockan 6, hehe tvättid nu på morgonen, andra tvättdagen så det är skönt! erik springer upp och ned till tvättstugan och jag plockar och pluggar! Så idag blev det en tidig morgon! Finns en del att fixa idag, men det är bara bra! Skönt att få det gjort.

Haha jag och Ewe tränade igår, först pratade vi om djupasamtals ämnen (vi har en del såna) sen så började vi träna. Det gick inte lång stund och Ewe får ett rejält astma anfall, vi går tillbaka till omklädningsrummet och sitter och försöker att få Ewes medecin att funka, men den ger inta allt den ska. Så det tar lång tid innan hon känner sig bättre! Sen går vi ut och tränar igen, och Ewe kläcker att jag ska kolla på en killes rumpa. Jag frågar varför och hon skrattar och säger att det märker jag,... och det gjorde jag! Hela rumpan var blöt av svett ;P Efter en stunds träning så känner jag mig konstig, låg i socker. Jag får gå in och äta en frukt. Sen hade vi tränat klart!
haha ganska typiskt oss, inte riktigt friska någonstans! Men skratta det gjorde vi!!!!


Här är Jessis lilla bebis Meduza! Det är verkligen mammas flicka det!

Kommentarer
Postat av: Sarah-Nanna

va söt!!

2010-11-21 @ 01:56:42
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0