en bra dag

Det känns som om allt börjar lägga sig till rätta! Jag har börjat strukturera upp saker och jag har börjat ta tag i saker som varit jobbiga. Det känns kanon!

Inte bara det att jag har KLARAT EXAMINATIONSARBETET , woho det känns så ursäkta jävla skönt!!! Det är verkligen en helt otrolig känsla!! Jag är super nöjd och jag kan pusta ut på den biten!

Jag vill bara förtydliga att det jag skrev nedan, om underbara människor är ett tack till dem för att de har ställt upp dessa dagar och funnits där. Många av mina andra människor i min närhet är änglar för mig, det vet de. Fast just nu kände jag att de verkligen hjälpte mig här och nu, och de förtjänar att höra det <3

Ja nu är jag väldigt trött, så det börjar bli dags att krypa ned i sängen och lägga sig och njuta över att jag inte känner någon oro i kroppen just nu! Kanske till och med får sova en hel natt :) Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0