Woho!!!

Nu vet jag har jag ska spendera denna kväll, hihi Kolla på Merlin!! ;);) Jag älskar verkligen den serien! Ska snart titta på 5 avsnittet av säsong 2! Var så spännande och hjärtkrossande förra gången så nu måste jag se detta! Håller på att laga mat nu, Potatis och burkskinka!! Det påminner mig lite om sommaren!
Tänkte att jag skulle passa på att äta det idag för erik är inte lika förtjust i det och han kommer juh på Onsdag <3

Jag låg på 3.3 förut i socker, kändes väl sådär... Ska titta innan maten nu och se vad jag ligger på, hoppas att det inte blivit någon speciell rekyl.. Skulle vara trist. (När kroppen höjer sockret själv) Vi får se, har i allafall kollar innan och efter varje måltid i dag, känns underbart skönt att komma igång igen!!


http://1.bp.blogspot.com/_SniTwfm5BwE/SzAO1lKgL-I/AAAAAAAAB9Q/9Bbc0Xih9Ag/s320/Merlin+Season+2+Vol+1.jpg


Någon mer än jag och Erika som älskar serien??? :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.

Hoppas allt är bra med dig gumman. SJälv kämpar jag på med allt. Känns som en evighet sen vi sågs. Förstår att du har mycket med skolan, tro mig jag vet.. Men jag hoppas att vi kan få någon dag att träffas, för jag saknar dig massor vännen. Kram

2010-05-10 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0