uhhhh

Huvudet värker och jag är jätte trött, bara väntar på att klockan ska bli mer så att jag kan sova! Men den går segt just nu måste jag säga!
Imorgon är det skola igen, storföreläsning och sen räknejour. Så det blir nog ett tag i skolan skulle jag tro! nee nu ger jag nog upp, ta en sväng till balkongen, sen borsta tänderna och nanna kudden. Känner mig som en gammal tant som alltid går och lägger sig innan det blir mörkt. Men mitt huvud säger med sitt jävla dunkande att det är dags att avslut denna dag ;P

Hoppas ni har en huvuvärksfri kväll :)



Natti natti !

Kommentarer
Postat av: Ammi

hehe dit åker ja varje sommar, mamma e född där (:

2010-05-09 @ 21:21:57
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: catta

hej där tjejen. kul att du hittade till min blogg. o alltid lika kul med andra diabetiker!

hur länge o när fick du din diab?



ang pumpen så hade ja animas, som ja ä r super näjd med men får se om ja kommer köra med den el ej för mig passade de ej så bra... du kan läsa om de i inlägg under pumpen:...



vad ligger ditt hba1c på ? sånt äör man alltid nyfiken på ju!



hoppas du forts läsa. kommer läsa din ialalfall!

kram catta

2010-05-09 @ 22:22:09
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0