Sitter i skolan

känner mig lite seg idag, illamåendet har inte försvunnit än även om jag ligger på 8,8 :/ Men det kanske går över, jag slutar tidigare än väntat idag för jag har inget material som jag vill greja med. Det skulle vi ha fått gjort på eftermiddagen för 50 kronor. Fast jag och Helene går hem då istället. Ingen ide när man inte har något att greja med.

Känns som om det är massa grejer att göra i skolan, idag ska jag:

- Skriva om mitt material.
- Lägga över alla bilder till redovisningen.
- Kolla på sannolikhetslära (som vi har denna vecka)

Sen har jag sånt där roligt som:

- Disk
- Plocka
- Göra mat

Osv...

Känns som en händelserik dag , haha med en massa måsten! Ska i allafall titta på topmodel ikväll!! ;P Klockan åtta på trean! Pratade precis med sabina och hon lovade att vi kunde åka och köpa lite kattmat på onsdag. Den börjar ta slut och jag köper alltid en 10 kg påse och det blir tungt på bussen! Det var snällt av henne <3

Så nu ska vi gå och stryka oss från listan och klockan 10 börjar lektionen igen, ska prata lite om ett problem vi fick utav läraren, se vad vi skulle välja ;P

Ha det så bra sålänge !

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, sannolikhetslära, HUH! Det är så jobbigt. Jag fattade aldrig något av det. Höll på att inte få G i gymnasiet på grund av det.



Men du klarar det säkert bra:)

2010-05-17 @ 10:35:32
Postat av: Mimo

Tack hjärtat :-) hur är det med sockret nu? Oroar mig för dig!

2010-05-17 @ 15:36:15
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Gonatt sötnos!

2010-05-17 @ 22:51:28
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0