Nu ska vi

åka ner till eriks föräldrar. Vilket spännande avsnitt av Merlin det var! Hoppas vi hinner kolla på det nästa ikväll , hehe jag är helt fast! Erik tyckte också att det var bra!

Imorgon blir det fullt upp, ska till kristinehamn, åka till stallet med C och spela biljard med J. Ska bli roligt, ska fråga mamma och pappa om vi kan komma på lunch vid halv 12 ingefär :) Vi ska även på jakt efter en ny keps till erik :) Måste till bolaget imorgon också, Erik har inga öl tills på lördag! hehe

Nu ska vi lägga över lite bilder från linköping så att vi kan visa Anne och Stig, de vet ju inte vart deras son bor eller hur det ser ut :)

Hur spenderar ni kvällen?


Kommentarer
Postat av: sara

svar: åh, tack! ja, det är min hund. :)



idag har jag haft mysdag hos mamma och bara tagit det lugnt. själv då?



kramis

2010-05-13 @ 21:41:01
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: emelie

tack så mycket :D jo allt bra med mig. hur är det med dig då?

2010-05-13 @ 23:27:25
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0