Middag och spel hos

Stefan och Sabina igår! Efter att jag nere på stan och satt hemma och väntade på att Erik skulle komma så blev jag erbjuden att komma till dem på middag, så Erik kom dit sen och vi käkade. Mumsigt !


Riktigt lyxig mat blev vi bjudna på av:

Så söta !

Jag och mitt hjärta ! <3

Tog en massa bilder på deras underbara katter också!

Här är Klara:


Så vacker!

Vackra gröna ögon har gumman lilla!

Här är Tulo, han växer så att det knakar:

Han har också jätte fina gröna ögon!

Han ser så manlig ut här :)

Jätte söt !

De har blivit jätte bra vänner:


Sen spelade vi triss och färg. Sen blev det lite TP men jag råkade somna, hehe men sen vaknade jag till liv igen! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0