Katter som behöver hem

Jag tar upp det igen, gå gärna ner och läs om Josefina, en katt som har haft ett tufft liv. Om man funderar på att skaffa katt så finns det helt underbara ute på katthem. Katter som verkligen behöver ett hem och en kärleksfull ägare.
Scilla och Tingeling tog jag över för att de hade fått allergi, var ingen som ville ta emot två vuxna katter. Jag föll för dem på en gång och nu när jag ser tillbaka så är det mitt bästa beslut hittils! Jag kommer aldrig att skilja dem åt, inte någon utav de tre. Dollar köpte jag hos en uppfödare, eftersom Tingeling har svårt för andra katter så kändes det som om jag ville ha samma ras.



http://evamojje.files.wordpress.com/2008/01/djurpolis-nu.jpg

Kika in på deras sida!

Vi behöver ta hand om våra djur, och stötta dem!
Kika gärna in på olika katthem i Sverige, de behöver familjer till katter för tillfället, katter behöver nya hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0