Igår

fyllde min syster 19 år så jag åkte med pappa till Kristinehamn, för han var i närheten. De skulle komma klockan 3 tidigaste men de plingade på dörren tio över två. Haha då blev det stressigt, satt med en handduk på huvudet och höll på att fixa allt jag skulle ha med mig! Tillslut kom vi iväg.

Påvägen till k-hamn så ringde jag Jessi och hon var i stallet så jag åkte dit, alltid lika underbart att umgås med min syster! Så vi grejade med Humle och Harley som hon passade åt Maria! Det började dock åska och spöregna så det var inte så mysigt. Fast det är rogivande att vara i stallet !


Humle stod och blev ompysslad. Han fick en liten morotsbit ;)

Här var den jätte söta Harley och jag i stallet <3 Så go hund !!

Sen kom stallkatten Emil upp i knät på mig, jag bara älskar djur alltså!!!

Har ni några djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0