Fira fira

Regnet la sig en stund igår i allafall, så vi grillade och satt ute på balkongen och åt. Det blev paj till efterrätt, mormors, super go!! Jessi fick paket, av mig fick hon typ tärningar som man slår och det är bild på vilken ställning men ska ha och vart den ska utföras ex. 69an i bilen ;P hehe Se om de självlysnade små sakerna kommer till användning ! Sen köpte jag bokstäver där det stod Love som Hon och Rasmus kan ha i deras stuga! Hon fick även ett jätte snyggt linne från Gina Tricot. Jag tror att hon var nöjd i allafall!


Maria och Jessi efter att vi hade ätit allt ;)

Jag myste med min nya kompis! :)

Alla tre , mamma och pappa ville inte vara med på bild hihi !

Det var en jätte mysig kväll och det blev mycket skratt. Jag tror jessi tyckte att det var en bra födelsedag! Jag hade inte velat missa den kvällen!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad läser du för matte?:D

2010-05-21 @ 17:06:03
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0