Färdig !

Med båda arbetena nu, så jag är fri från dem just nu iallafall! Håller på att göra mig iordning just nu, skall åka ner till stan och möta Ewe om en stund! Hon och Vanja skulle käka på Burger King. Jag tar bussen när jag är färdig :)

Tänkte snart lägga ut dagens outfit, nu blir det gult hehe , lite ovanligt men jag var tvungen att matcha mina skor! Jag köpte dem på rean förra helgen tror jag att det var. De var gulliga ;P De var dock lite för stota så jag köpte en sula till dem och det fungerade jätte bra!

Ska någon dag, antingen idag eller imorgon skriva om vad jag tyckte om Avatar och Sex and the city 2, hehe få se vad jag tyckte om dem :)

Vad gör ni för skoj idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0