Jag vill verkligen

Tatuera mig faktiskt, kanske är onödigt innan sommarn :/ Vill tatuera in en text på ryggen, helst som jag har skrivit själv, min handstil på tatueringen som jag har på min diabetes cirkel! Tänkte antadligen ha den brevis mitt lejonhuvud, tror att det blir snyggt, många av er vet nog vad det ska stå, har pratat om det så länge men på senaste tiden inte ens kunnat tänkt på texten för den var inte sann, men det börjar gå åt rätt håll! Hohi vill ta ett till hål i näsan också, får se om jag gör det, är så träligt när det läker, men nu är ju inte Erik hemma så då är det ingen som råkar nudda den;P Får se vad jag bestämmer mig för !

Nej nu måste jag sätta igång !

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

åh va skönt för dig att de börjar gå åt rätt håll! :D:D Du klarar dig bättre än du tror gumman! :D Tatueringen kommer verkligen symbolisera DIG! Inge snack om saken :)

2010-03-24 @ 10:17:22
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0