Beslutsångest...

Kan inte bestämma mig för vad jag skall göra, hämta katterna och bosätta mig i Karlstad igen? Eller vara kvar i Kristinehamn med mamma och pappa? Det har varit helt underbart att vara hos mina föräldrar och jag är väldigt glad att jag gjorde det valet. Nu är det andra natten jag skall sova i Karlstad ensam... Erik är i Linköping och jobbar och katterna är kvar i k-hamn. Saknar mina hjärtan otroligt mycket!

Erik var hemma i helgen, det var jätte mysigt. På fredagen så myste vi och kollade på film, bara känslan att ligga nära honom och känna hans hjärtslag , det var helt underbart! På lördagen så gick vi på stan och tittade lite i affärer! Vid klockan halv sex så var vi bjudna till moster Mia på hennes 50 års kalas. Det bjöds på god mat, förätt, två olika efterrätter , och vin, öl med mycket mera:)) Det var jätte trevligt och vi gick inte hem från elva tolv någon gång! På söndagen åkte vi till Karlstad och åt lunch hos Eriks föräldrar, spelade lite kort och pratade, mycket roligt att träffa dem igen, var så längesen:) Sen åkte vi och hämtade Malin , och mötte upp Sabina på bergvik, provade lite kläder och skor, bara sabina som shoppade, (Malin köpte en ansiktsmask) , sen åkte vi och mötte mamma i Väse för att få lite grejer sen bjöds det på god mat hos Stefan och Sabina , blev några rundor med TP , vid tio toden åkte vi hem till lägenheten och myste och sen gick vi och la oss. :) Så det har varit en mycket bra helg !

Annars består mitt liv av en MASSA plugg, känna som om jag andas matematik helt och hållet måste jag säga, på torsdag är det tenta , får se hur det går! Är lite nervös, hoppas verkligen att jag får G i allafall !!! Nej nu ska jag packa lite och sen läsa igenom lite anteckningar! Se om jag hinner kolla på desperete med Stefan och Sabina.. Det är en senare fråga det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0