Onsdag till torsdag

Sov Malin över hemma hos mig. Vi hade jätte mysigt! Jag hämtade henne vid klockan sju när hon slutade jobbet. Sen åkte vi direkt hem till mig, hon käkade och vi satt och pratade en stund. Sen så masserade jag ut några knutar hon hade i ryggen, det behövdes! Sen kollade jag på Greys anatomi och Malin bloggade!

Efter det så var vi övertrötta, jag gav malin en lugnande massage och kliade henne på ryggen och i håret! Hon kunde slappna av tillslut, tror att hon tyckte att det var skönt! Sen kollade vi på sex and the city. Sen var det sängen som gällde ;P


Vackra Malin !

Under kvällen tog Malin fram ett paket, som var till mig för att jag kämpat så med skolan. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att det var så underbart gjort! Jag tackar dig av hela mitt hjärta!

I paketet:

Ett kuponghäfte , helt perfekt när man ska äta ute!
Och en biobiljett! Så någon dag ska vi gå på bio!

Tack Malin !!!


Malin i min morgonrock ;P Alltid skön att ha, jag hade min bruna ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Massagen du gav mig var underbar :D Älskar dig gumamn!

2010-06-18 @ 21:54:17
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0