Kommer sakna

mina små bebisar, även om jag inte skall vara borta länge så är det så tomt utan dem. Som tur är tar Helene hand om dem så länge så det är jätte skönt:) Kommer pussa och krama på dem innan jag åker !

Tingeling ligger just nu i barnvagnen och softar:


Sen blev hon väldigt nyfiken på vad jag gjorde

Väldigt nära kameran kom hon ;P
Dollar ligger under datastolen där jag sitter:

Ligger och vilar, och antadligen tänker på honkatter ;P

De vackra blå ögonen!
Scilla ligger på mattan och tvättar sig:

Här tar vi baktassen...

Sen kollar vi på kamerasnöret..

Sen blev hon lite busig!

Sen i sommar när jag skall åka till Linköping en längre tid så skall katterna följa med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0