Fredag !

Det var en fartfylld fredag, det var fullt upp! På förmiddagen tog jag och Erik det lugnt och bara myste ! Helt underbart, sen gick jag och Helene till skolan. Efter det var det bara att kuta in i duschen för att sen bli hämtad av Erik och Stefan. Då åkte vi till bolaget och apoteket! jag var tvungen att hämta Insulatard !
Efter det åkte vi och mötte Malin på hennes jobb och tog en väldigt kort promenad för att kolla in en lägenhet till henne! Den var helt underbar, stort kök och uteplats !!! Hon skall prata med dem och förhoppningsvis så flyttar jon in i Juli ! :):)

Efter det blev det donken för att käka lite sen hem direkt och vänta på att Tommy och Mimo skulle komma. Blev kubb, tjejerna mot killarna. Jag, Mimo, Helene, Pernilla mot Tommy, Stefan och Erik. VI VANN! Sen traskade vi upp till oss och spelade Wii, dansspelet och boxning var mest populärt! :):)
Kvällen slutade runt två på natten, då var jag väldigt trött ! hehe ögonen höll på att åka ihop ett antal gånger. Blev lite alkohol för några, jag drack ett halvt glas vin ;P hihi

Så den dagen gick verkligen i ett hela tiden, fast det var en jätte rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0