Tjena mors!!

Har varit en lite seg dag, varit lite trött men nu är jag pigg igen. Ikväll ska vi till Ewe, hon ska bjuda på fika mmmmm ;P hon har bakat själv! Sen ska vi spela badminton och dricka lite grann.

Igår var det en super trevlig kväll med underbart sällskap, käkade ute och Mimo hade rätt, super go kyckling alltså! Tyvärr slutade inte kvällen så bra men nu är jag mycket bättre !! Hoppas att jag inte förstörde kvällen för oss alla! Vi träffade Marre och hennes kompis också, lika trevligt som alltid!
Tack mina flickor att ni ställde upp och var så goa mot mig när det blev som det blev!! <3


Jag och Malin på Tempel, väntade på maten och pratade om allt mellan lägenheter till New york ;P

Mimo drack vin, Tommy Cola och Erik en öl :)

Gullipluttar!

Vi igen ;) Malin hade på sig sina snygga kläder från Göteborg.. :)

Mimo var brun och fin, hon har bruna ben också, det som är så svårt att få!!!

Här är maten jag blev rekommenderad:


Det var jätte gott!!! :)

Kommentarer
Postat av: Helene

ser himla mysigt ut :)

Maten ser najs ut med^^

2010-07-13 @ 13:44:05
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0