Sommarväder

och sommar aktiviteter, hihi idag blir det stranden. Ska köpa lite fika att ha med, skall även packa med lite smått och gott :) Ska lägga mig och pressa lite, haha vem försöker jag lura, orkar ligga i solen i tre minuter knappt, sen vill jag bada! haha Det är jag Malin och Mimo som ska åka till stranden. Snälla Tommy kör oss dit! Får se om det blir Örsholmen eller inte, är ett mysigt ställe men med mycket folk! Fast det är det nog överallt!

Jag har precis börjat packa min väska , ska lägga i lite vatten och sånt också:) Vill ju inte torka ut helt och hållet! Har hunnit käka lunch också, vill inte ligga med kurrande mage på stranden ;P

Är det fint hos er också?


Erik och Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0