Snabbmat och Wii

Idag är det fredag och jag och Erik är hemma i Karlstad igen. Vi kom hit igår, då blev vi välkomnade av underbar mat och trevligt sällskap! Mimo hade lagat mat till oss, underbart gott som alltid! :) Sen så åkte jag och Erik ner till Rixfm festivalen, vi mötte upp Ewe, Nike, Malin och Josef. Jätte mysigt att se deras vackra ansikten igen! När vi hade kollat på alla artister (Erik Grönwall, Erik Sadee eller hur de stavas, var bland annat där) Efter det köpte vi något att dricka och sen gick jag Erik och Malin påväg mot Eriks föräldrar. Malin hade cykel hon, hehe det var sommar det, hon hade en blomma i håret, en fin klänning, riktigt sommaroutfit:)
Vi kom hem till lägenheten vid elva, då försökte vi få datorn att funka som den skulle, gick väl sådär... Sen började vi kolla på Hostel 2. Jag somnade med täcke och kudde på golvet, haha jätte trött!


Nu är J i Karlstad, vi skall åka till Liseberg imorgon, ska bli roligt. Just nu sitter vi hemma hos stefan och har precis ätit. De käkade Pizza och jag tog mos och korv! Mums!
Nu är det TP som spelas för fullt, jag är inte med just nu, kollade mejl och grejer till skolan eftersom datorn hemma startar 1 av tre gånger ungefär!

Nu vann precis stefan och sabina, de sjunger lite( typ Abba, the winners take it all...) haha

Nu sa precis Sabina.. "OJ vad du skriver" kanske ska ta det som en pik och sluta skriva här hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0