Sex sex sex PARTY

I Fredags var jag på sex party hemma hos Anna, Ewes klasskompis. Jag höll på att smälla av när jag såg hennes lägenhet, den var helt underbar! Hon bor på Lamberget så det var väldigt nära eriks föräldrar! :) hihi

Det var jag, Ewe, Anna, Stefan, Sabina och Andreas som var där. Och en gammal klasskompis som hade visningen! Vi hade en jätte rolig kväll, det började självklart med att få se, smaka och klämma på lite olika leksaker, och massageoljor!


En röd dildo, fingersaker, penisringar osv.

Det fanns mycket grejar man skulle vilja ha ;P

Här var en dildo som blev mindre attraktiv när det var en smilegubbe på toppen, såg ut som en glad svamp...

Jag provade även en fjäril som man kunde gå med när man ville, den vibrerade rätt så bra om man säger så.. Jag kunde inte stå still i allafall. Haha förstår inte hur man skall kunna gå och handla eller damsuga med den på , hamnade ju helt i obalans.

Haha fast det var kul att pröva i allafall, men jag köpte ingen sån. jag köpte tärningar där det stod, VAR, med VAd och Vart man skulle göra det! De var väldigt roliga. Sen köpte jag en liten piska, som man både kan självklart piska med eller dra längst kroppen för att få massage!

Det är Himmelriket som visade alla saker, ett seriöst och profisionellt företag. Ni som vill ha sexparty rekomenderar jag att höra av er till dem. Ingen behöver veta vad man köper eftersom man får gå in ensam eller med sin partner och beställa och det är sekretess. Ett stort plus till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0