sitter

och tänker, vet inte riktigt vad jag kommer fram till men ibland är det bara så. Det har hänt mycket i livet de två senaste åren och det har ändrat mitt liv totalt. Jag minns inte vem jag är längre, har inte den tryggheten. Just nu är jag mitt upp i en otroligt jobbig period av mitt liv, det kommer tas beslut som förändrar mitt liv ännu mer. Jag känner mig nervös och osäker inför allt. Det värsta är nog att det känns som jag har förlorat den jag är eller har jag hittat svaren på mina frågor jag haft under åren? Jag vet inte vad jag vill ha för svar eller vad jag vill ska hända. Allt är så upp och nedvänt, och jag känner mig tom. Kollade på gamla bilder igår och jag såg en helt annan tjej då, vad har egenetligen hänt? Jag tror inte att den Malin någonsin kommer tillbaka, och det kommer jag att sörja.. För den tjejen jag ser i spegeln varje dag är inte jag men samtidigt är det de. En vän sa att ibland kommer små glimtar av Malin fram. Jag känner att de är borta , jag hoppas att jag går ur det här starkare även om det betyder att jag måste börja om från början. Vart tog den starka Malin vägen? Hon som inte vill ge upp, som kämpar, nu är det så likgiltigt. Om inte jag vet vem jag är, hur ska mina vänner och Erik då veta det?






NU

VS










vet inte ut eller in ...


Kommentarer
Postat av: brathen

förstår ungefär hur du känner, har haft liknande perioder för några år sedan... men en sak är säker ! du är en underbar person malin alla älskar dig, erik gör de, din mor å far, eriks mor å far vi, alla dina vänner gör de ! å vi finns här för dig dag å natt. de gör vi alltid ! du är en underbar tjej som alla borde få ha i sin närhet! tyvärr har inte alla här i världen den turen att känna en sån underbar person som dig men vi i din omgivning har den turen och vi ska ta oss igenom den här jobbiga perioden tillsammans! tro mig malin det kommer en vändning ! man får ge det lite tid men de kommer ! själv gick ja hos kuratorer å så ca 3-4 dagar i veckan i 1,5 år innan de släppte å ja kände att ja kan leva med mina sjukdomar å fick det att vara positivt... lärde mig att se de som en egenskap... en del av mig...min personlighet typ. Vi klarar de tillsammans gumman ! finns alltid för dig ! massa kramar

2010-01-19 @ 09:49:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Charlotte

Fina bilder gumman.. Du är alltid så vacker.. Hur lyckas du???

2010-01-22 @ 10:01:49
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0