Middag!

Igår blev vi bjudna på mat, Mimo hade gjort en helt otrolig tacopaj! Hon hade till och med gjort två egna såser, den gröna (vad den nu hette?) Var så jävla underbart! Mimo du är riktigt duktig! Efter maten blev det en skräckis, jag och Mimo var sugna på läskigheter och killarna på mer action... Men skräck blev det ;P Barnhemmet, den var otroligt bra måste jag säga! Var en himla mysig kväll, får vi göra om, så kan vi bjuda på maten ;P

Ikväll fyller Micke och Robbin år så vi ska till Skåre och fira dem. Har pysslat med lite saker, Gjorde ett ölspel som var inriktat mot dem, sen så gjorde jag en varsin grattis "skylt" fast på vanligt papper och hängde upp. Sen kom jag på att linnea hade pratat om en speciell frågesport, berättade för Ewe och hon snappade på direkt ;) Så det blir fullt upp i kväll, ska bli jätte roligt. Hoppas bara gumman blir frisk snart! <3

So long !

Kommentarer
Postat av: Mimo

Sååå glad att ni gillade det :-D Erik beställde mer grön röra, ska göra lite till er som ni kan ha :-) Vet inte hur fort det bör konsumeras, men det kan nog stå 2-3 dagar.

2010-01-31 @ 00:53:55
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0