Och ni till helgen...

Var hemma hos stefan och sabina och gjorde mat i fredags och killarna kollade på hockey. Innan det var det bergvik i 4 timmar ungefär, hittade dock inte så mycket. Sen på lördagen så fick vi SKOTTA fram bilen och sen åkte vi ned till stan och mötte Ewe och Nike. Det var trevligt att sitta och prata och kolla i affärerna, Ewe hittade en jätte fin rosa skjort liknande klänning på Gina! Jag köpte en prickig lite större tröja som jag och s hade kollat på dagen innan! Sen åkte vi hem och jag käkade och sen åkte jag hem till Malin, där sminkade vi oss, pratade och fixade håret. Vi tog självklart outfit kort, sen satt vi och drack lite och vid tolv tiden gick vi på Nöjes :)




Outfit Malin H:




Jätte vacker :)

Min outfit:


Hade en riktigt rolig kväll och mycket dans på nöjes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0