Nu tänkte jag faktiskt

uppdatera lite. Inte den helgen som var utan den innan så gick vi ut tillsammans. Erik, Nike, Timmy, Micke och Robbin åkte tidigt på morgonen för att kolla på rallyt. Så jag och Ewe bestämde oss för att ta en mys dag och göra oss iordning tillsammans. Jag och Erik vakntade deras godingar, Tulo och Klara. Så vi sov där den natten :) Så jag åkte och hämtade Ewe så började vi kolla kläder och hur outfiten skulle se ut, vi hade kläder över hela soffan ;) Sen sminkade vi oss och fixade håret. Vi föröskte verkligen dra uuuut på tiden med att äta men sen gick inte det längre ;P När killarna kom hem så åkte vi upp till mig och erik sen tog vi mickes bil och åkte till Skåre där vi skulle festa :) Så vi hade gjort ett roligt ölspel och det var en jätte trevlig kväll ! Sen blev det nöjes. Jag tog lite bilder den kvällen som jag tänkte visa :)

Lördag 13/2


Pose tävling, Timmy vann över Erik:

Haha , var lite olika lekar i ölspelet vi hade :)

Nike, Erik och Ewe :):)

Jag och Ewe :)

Timmy , Robbin och MIcke :)

Ewe hjälpte mig att göra en riktigt cool frisyr , Blev super nöjd men det tog 45 minuter att kamma igenom det igen!




Tyckte att den var cool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0