En lååång dag

Idag har det varit mycket alltså. Gick till skolan vad tio tiden och räknade matte. Fanns en lärare tillgänglig då så jag fick hjälp med det som var svårt! Sen började lektionen klockan 12 sen vid halv tre så hämtade erik mig så åkte vi till Kristinehamn. Direkt till sjukhuset blev det sen droppade de i saker i ögonen sen blev synen sämre. haha såg nästan ingenting på nära håll!!! :P Sen blev det undersökningen, tycker att det är lite obehagligt så det är skönt att ha det överstökat!

Sen träffade jag C och sen J. Det var lika trevligt som vanligt. Jesper kommer hit imorgon några timmar när hans föräldrar ska på kalas :) Ska spela lite Wii tänkte jag :) Ska bjuda på lite mat och ha det trevligt! Helgen vet jag inte riktigt hur den ser ut, är väldigt osäkert, så den får vi ta som den kommer :)

Nu ska jag kolla lite på tv, efter det så blir det att plugga ! Måste  varva ner efter en stressig dag!

So long!



Längtar jätte mycket till sommaren, snö försvinn snart!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen. Tänkte bara skriva att du är en underbar människa. Jag är så glad att du finns i mitt liv i medgångar och motgångar. Du vet att jag finns där för dig, alltid. Hoppas veckan varit bra. Jag saknar dig jätte mycket.. Nu ska jag plugga matte, sista tentan på lördag. Missade ju den ordinare, men nu jäklar jag ska bara klara den så är det :) Kram

2010-02-06 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0