I Karlstad igen

Har varit på min underbara VFU plats i Kristinehamn i en vecka nu. Jag känner verkligen att jag utvecklas och ställs inför utmaningar! Jag har även börjat mitt tema arbete, uppstarten gick över förväntan!!

Igår åkte jag hem igen, Till Erik och mina små bebisar! <3 Saknad på hög nivå om man säger så. Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ska snart åke ner till Malin H som ska ha sin inflyttningsfest! Ska bli roligt! Erik är på hockey så jag möter honom hos Malin sen. :)

Nu ska jag sminka det sista, sen ska jag packa ner lite till, sen kommer Bini och hämtar mig !! :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad har du för temaarbete??

Hoppas det går bra för dig :)

2010-12-09 @ 17:43:29
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0