Karlstad

Igår kom vi till Karlstad ganska sent dock. Var hemma efter klockan åtta. När vi kom hem var Tommy här, Mimo hade åkt på klassfest. Sen kom Löken och hans underbart söta vovve. Så Erik och de umgicks och jag åkte till Malin gumman. Vi skulle se på film eller nått sånt men det blev inte så. Vi satt och pratade och sen kollade vi på klipp från storbloggarna eller var det hette. Hon har verkligen börjat få lägenheten super snyhh alltså! Även om jag inte diggar rosa så tyckte jag att badrummet var riktigt läckert!

Idag sov vi väldigt länge hihi det var skönt. Dock var jag uppe med lågt socker vid halv sju och käkade frukost efter det sen somnade jag om ! När vi piggnade till så åkte vi till Bergvik och mötte Sabina och stefan! Det var roligt att träffa dem!

Nu är vi hemma, kräftorna håller på att tinas, jag sminkar mig ska snart börja göra iordning håret! Ikväll blir det lokalfest, ska blir super skoj! Var längesen jag festade loss!! Det blir det ikväll! Dock ska vi på middag hos eriks släkt imorgon. Anne och Stig hämtar oss klockan 12. Se hur man mår då! haha morgondagensproblem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0