Har hänt

mycket den senaste tiden, bra och dåliga saker. Just nu sitter jag på biblioteket och skriver lite grann. Jag har kollat på lite böcker till examinationsuppsatsen. Har hittat lite grann.. !

jag kommer snart att komma hem till Karlstad igen det med blandade känslor, saknar mina kompisar otroligt mycket.. Hoppas att de inte glömt bort mig.. Jag vill se alla och kumma bestämma saker igen som vanligt! Jag kommer också sakna Erik när jag åker från Tolskepp, jaf kommer sakna hela familjen och alla djur. Jag vet vart jag hör hemma men det är ändå svårt att åka!

Jag ska hem nu i helgen sen är det en vecka kvar här nere sen flyttar jag hem igen. Hoppas att jag blir välkommen hem då :) hihi

Nej nu ska jag hålla koll på teodore och tin-tin och kolla alla tråkiga saker på datorn! Men vi hörs någon gång snart igen!

Saknar er, ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0