Telefonen började ringa om detta:

Anonym om Strippa:
Ganska falskt inlägg Malin ! Du skriver om att ge folk en chans men själv gör du/ni precis tvärt om. Ewe å Nike påstod något å du/ni köpte de rakt av, utan att ens ge oss en chans å få ge våran version, så tragiskt så det finns inte. Snacka om dubbelmoral !
Behöver inte ens skriva vem som skrivit detta för du vet precis vilka det handlar om :)
IP: 80.251.192.2


Jag skrev ett inlägg igår om Desperete housewife, och
om hur mycket stämplar som kan ges pga arbete,
ex strippa eller prostituerad.
Så fick jag denna kommentaren,
om vilken dubbelmoral jag har och
hur tragiskt det är! Anonym stämmer ju inte och
eftersom det var "VI" så är det Brathen och (Charlott

med antar jag.)
Trodde hon och jag hade skrivit om detta, men men .
Och att inte skriva sina egna namn utan hänga
ut Ewe och Nike är inte okej.

Vi har avbrutit vår kontakt och det finns det
många andledningar till, vi gav dig B en
chans att alla skulle prata om det som hänt MEN
du ville inte det. Så då har jag gett dig en chans
så det är bra med det.
Sen förstår jag inte hur du kan koppla våran
situation till en serie
och till kvinnor som jobbar som
prostituerade och strippor. Varför läser du ens här??
Ni var snabba att ta bort oss på facebook,
men fortfarande nyfikna antar jag? Och jag har aldrig
gett er någon stämpel för när ni flyttade
hit så vet du också att vi inte dömde er!


Detta är min blogg och jag skriver om mina tv
program om jag vill, handlade inte om
NÅGON utav er!! Och jag har ingen dubbelmoral.
Det du skrev till Erik var ju att det skall bli
så skönt att bli av med såna som oss.

SLÄPP det och gå vidare!!!
för det har vi FYRA gjort!

06 April, 22:44

Kommentarer
Postat av: Mimo

Drama! :-O Vet inget om vad som hänt, men behövs en kram finns jag alltid här <3

2010-04-07 @ 20:45:33
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ä verkligen inte nyfikna utan fick ett tips om vad du skrivit... Å varför ni ens skulle vara med förstår ja inte för e hade en anledning å vara sur sa hon sen bytte hon till en helt annan å ni hade inte med de å göra... Så att ni ens la er i fattar vi inte... Å ja sa till dom: ja kommer hem å pratar me er. Men de ville dom inte å skulle de överhuvudet taget bli prat så ska alla i kretsen vara med... Vilket de inte fanns anledning till... Så orka bry sig visar ju bara hur fega alla är när de måste vara alla mot en... Lustigt... Å de va inte just programmet de handla om... Utan de om å ge folk chanser.... Men vi har aldrig mått så bra som utan er så det är bara att tacka å ta emot :) va de bästa som kunde hända.... Bättre med några riktiga vänner än många falska !

2010-04-07 @ 23:39:16
Postat av: Malin

Om ni är så lyckliga av att bli av med oss, sluta skriv till mig då! Ha ett bra liv och lev lyckliga i alla era dagar....

2010-04-08 @ 07:33:06
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0