Home sweet home ;P

Nu är jag hemma från skolan, har varit en bra dag. Har räknat nästan alla uppgifter som vi har denna vecka, har tre stycken kvar bara ;P Tänkte göra färdigt det i kväll. Det är just snyggt, går till skolan, då är det sol, när jag går hem så små regnar det! Usch, jag som ville ta med Tingeling på en promenad! Men men ...

Ska försöka damsuga och greja innan jag ska möta upp gumman och träna! Ska ses vid halv tre så det borde jag hinna ;) Kanske ska ta lite lägenhets kort och lägga ut sen, är alltid roligt att ha kvar och kolla på! Börjar fatta lite grann vad algebra är för något och hur man förenklar det, kul när man klarar det!

Hoppas ni har en bra torsdag, några tips på något bra som går på tv ikväll??



Ska sätta i nya röda slingor när mina går ur, älskade att ha det, funderar på 10 st, men det blir 600 spänn, men det kanske det kan vara värt ;P

Kommentarer
Postat av: marie

Klicka bara på rosa ikonen som finns på högersida om min blogg, det står 155 prenumeranter..

2010-04-08 @ 12:55:10
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0