Guther morgen ;P

Solen skiner och vädret är underbart, MEN jag var lika trött i morse ändå!!! är inte lätt att ta första klivet upp ur sängen om man säger så! Jag har i allafall hunnit allt, ska bara lägga i de sista sakerna i väskan och sen strosa iväg till skolan. Räkna lite ekvationer och sånt :)

Jag hann att försöka ta lite misslyckade outfit kort hihi:

Osminkad med lockigt hår blev det idag:

Sen har jag mitt halsband som jag älskar :

Det köpte jag på ullared för jag vet inte hur längesen.
Sen har jag en t-shirt som jag köpte i Turkiet:



Sen hittade jag en kjol igår som jag inte använt på länge, minns inte ens vart jag köpte den eller när:


Är inte så lätt att få det bra ;P

Hoppas ni har en underbar onsdag, det skall jag försöka ha! Kolla på Greys ikväll och imorgon kväll kommer Erik hem till Karlstad!!! Men först på torsdag ska jag och Helene åka till Bergvik och Ikea ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0