God morgon !

Håller på att göra mig lite extra fin eftersom jag skall träffa erik! hihi idag sminkar jag mig faktiskt ;P är inte så vanligt det inte ! De kommer att hämta mig runt klockan 10 , så det känns bra, ska föna håret och platta det innan jag åker, sen ska jag självklart ta på mig min lilla outfit.
Det värsta nu är väl att åka från katterna, man får liksom seperationsångest, men jag vet att d får det bra ! <3 Är ju bara över helgen så!

Haha det jag funderar mest på är att duscha , Erik brukar få åka iväg och duscha så det blir väl inte att jag gör det förrens på söndag, därför duschade jag i morse ;P Nu ska jag sova i huset i eriks rum, innan sov vi i Rasmus och Jessis stuga! (nu finns det en toa som man spolar, lättnad! ) Har lite svårt med det där att mitt bajs ligger kvar liksom... uhhh .. vet inte varför !

Får se om jag hinner lägga ut min outfit, det märker ni om inte annat ;P Ska ta massa bilder i Linköping !

ne nu får jag sätta fart!


Idag ses vi gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0