Erik 22 år !

Ska lägga ut lite bilder från i lördags , det var lite synd att Erik inte hängde med ut på krogen men han gillade kvällen ändå! Det var roligt och den kvällen lever jag på ett tag om man säger så!!! Underbara kompisar där som kom för Eriks skull!


Rasmus, Madde och Magnus :)

Nike och Andreas :)

Jag och Ewe ;)

Erik , Timmy och Henry :)


Henry, Tommy och Mimo :)

Ewe Andreas och jag ;P

Elin Henry och Mimo ! :)

The girls <3

Coolt kort på Ewe och Timmy !


Tyvärr har jag inte kort på alla som var där, när alkoholen kommer in, så försvinner kameran ur minnet, eller så blir korten såhär:


Skit nöjd med kvällen, var även roligt på nöjes, vi dansade och hade kul! Josef erbjöd sig att bära mig hem för att jag hade så ont i fötterna , men jag bet ihop och gick från bussen !!! Super najs!

Det är skönt att våren är påväg, alla kvällar på uteserveringar och alla sommardagar att grilla på, och festerna som kommer att arrangeras. Kommer bli riktigt skoj, ser i fram emot det, fast i och för sig så händer det ju redan något varje helg ;P Men det är något speciellt med sommaren, hoppas på att spela badminton ute i solen hos Ewe och Nike. Att kunna åka ner till en strand med fika och sola och babbla med tjejkompisarna!


Sommar, kom nu!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Riktigt rolig kväll :) Händer de något till helgen? :P

2010-04-07 @ 22:23:32
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Vad tycker du om min nya header? :D

2010-04-07 @ 22:40:21
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Madde

He He fan va roligt vi hade.. Kul och se alla kort med.. Grattis till tentan, du är så duktigt.. :)

2010-04-09 @ 08:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0