En lååång dag !

Det började med att vandra mot skolan med Helene typ 8 i morse, hehe sen hade vi en klasslektion som jag tyckte var väldigt bra ! Den gav konkreta exempel och en annan förståelse, haha tärningarna kommer bli ett party trick i allafall!!! ;) Sen så hade vi återkoppling om delkurs 1 och vet ni?? JAG KLARADE TENTAN !!!!!!!! Blev jätte glad alltså! Nu kan jag lägga den bakom mig i allafall, är super skönt måste jag säga ! Det gjorde verkligen min dag! Sen åkte jag på möte och sen hämtade J och föräldrarna upp mig för J skulle köpa ett trumset, något elektroniskt ! Det var jätte häftigt måste jag säga !!!! Glad för J skull! Sen åkte vi till k.hamn och fikade lite och byggde ihop trummorna! Efter det hämtade jag C, och vi käkade våfflor med mamma, underbart gott! Jag hann med sju bussen hem och gick och hämtade mina böcker som Helene så snällt bärde hem , slapp jag bära på den denna långa dag!

Nu ska jag babbla lite i telefon och sen mysa framför Greys Anatomy!



So Long !

Kommentarer
Postat av: Mimo

GRATTIS TILL TENTAN! :-D Det var du VÄRD hjärtat! <3 Oooh så glad jag blev nu!

2010-04-07 @ 21:12:25
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: MESTELSAH

HELLÅ! ville kolla om allt är okej :]? spana gärna in min KÄRLEKSBLOGG! :D

2010-04-07 @ 21:34:14
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0