Varje sekund

Så heter den dikten jag skrev förut, rann lite tårar när jag skrev den, rullade igång tankarna lite grann. Men det år så det ska vara skriver man ska det väcka känslor, positiva respektive negativa. Kände att det var skönt att skriva lite, får se om jag lägger ut den någon dag, det beror helt på. Ska läsa den för erik när han kommer hem.

Det bästa är just nu att jag tog en ledig dag efter skolan, kände att jag orkar inte läsa något mer idag, och det jag var nervös för gick väldigt bra måste jag säga ! Blev stolt över mig själv ! ;)




http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00146/12973231_146558b.jpg


Kommentarer
Postat av: Madde

Var rädd om dig vännen!! Puss

2009-09-04 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0