Usch ..

Jag började känna lite igår kväll, sa det till Erik att det känns som något är på G. Har inte mått speciellt bra idag men inte jätte dåligt heller...Men det var jobbigt att vara i skolan. Huvudet håller på att sprängas och halsen retar mig hela tiden, usch ! Jag hoppas verkligen att det går över , är ju skola imorgon och på fredag är det tjejkväll ! Får hoppas på det bästa ! Har sovit halva dagen tror jag men jag har hunnit plugga en heldel också så det känns inte så farligt ! :) Men nu är jag väldigt trött igen men jag ska försöka läsa lite till!
Får hålla tummarna, eller vad säger ni tjejer ?

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

du måste bli frisk! du måste bli frisk! du måste bli frisk! hör du vad jag säger? :P:P

2009-09-02 @ 22:15:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0