Sprutor ..ajajaj

Innan jag skulle gå och lägga mig igår så skulle jag ju ta nattsprutan som vanligt. Denna gång satt jag i sängen och hade sprutan i benet. Sen vet jag inte vad som hände riktigt, på något sätt så tappade jag greppet helt och hållet. Så sprotan ramlade när den fortfarande satt i benet. Det är så hård spets att den inte gick i sönder men den rev upp huden och den gjorde så jävla ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen så ser jag hur mycket insulin som åkte ut ut såret som blev och sen kom blodet. Kunde inte riktigt hålla tillbaka tårarna så erik vaknade och frågade vad som hade hänt. Nej fy det var riktigt obehagligt och det gjorde riktigt ont alltså! Sen så blev jag nog lite rädd också, sprutorna är ju inget man ska leka med direkt, de gör ju så att jag lever idag! rysningar i hela kroppen, usch!
Någon som har gjort något liknande ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0