Natten, dagen..

Det känns i hela kroppen att detta inte är någon bra dag. Inte för mig iallafall, känns som om något sitter i bröstet och skriker!
Det bara känns... Idag är det i allafall I2 Marten , och jag vet inte om vi ska åka och kolla där .. Sen ikväll ska vi hem till Ewe, de ska ha fest, jag ska vara där som lite sällskap, ska inte dricka.. Finns andledning till det .. men men det blir säkert trevligt bara att jag mår bättre snart ! Nu ska jag nog gå och lägga mig en stund igen, håller på att läser en bok till skolan.. Pippi Långstrump.. Känner igen mycket sen jag var liten!
Vet inte vart hon har tagit vägen....

Kommentarer
Postat av: Helene ( 2 våningar upp )

Snyggo i brunt hår ;)

2009-09-23 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0