Lågt blodsocker

Ja låg och pratade med Malin hade precis börjat läsa Nils Holgersson då jag började känna mig konstig. Var tvungen att säga till Malin att vi skulle få höras senare. Fick ropa på erik på en gång så han hämtade saker jag kunde få i mig. Han fick mata mig vissa stunder för att jag blev lite borta. Ibland skrattade jag, ena stunden fick jag panik över känslorna i kroppen och ibland blev jag bara tyst... Han fortsatte att ge mig saker att äta och när det började bli bättre somnade jag, blir alltid väldigt trött at ett lågt värde. Även denna gång. Så jag sov i kanske två timmar och sedan hade erik gjort mat till oss och nu känns det mycket bättre !
Fast det är väldigt äckligt att bli låg, man kan inte riktigt styra sig själv... Därför är jag så lycklig över att ha en ängel vid min sida..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0